نصب میکروفن در دوربین مداربسته
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نصب میکروفن در دوربین مداربسته
نوشته شده در دو شنبه 1 اسفند 1401
بازدید : 344
نویسنده : user

به دلایل مختلف انواع مختلفی از دوربین های مداربسته نصب می شود و نیاز به نصب همزمان میکروفون دارد. در واقع گاهی اوقات دریافت و ضبط تصاویر کافی نیست، شما می خواهید صدای افراد یا محیط را با فرمت با کیفیت دریافت کنید.

به عنوان مثال، زمانی که دوربین های مداربسته را در محیط کار خود نصب می کنید، علاوه بر مشاهده و دریافت تصاویر، ممکن است صدای محیط و کارمندان را نیز بخواهید. در این راستا فارغ از مدل و نوع دوربین مداربسته باید علاوه بر نصب آن، میکروفون نیز تعبیه شود تا هم صدا و هم تصویر دریافت شود. این دریافت صدا به هر دو صورت شنیدن صدا در لحظه و ضبط و ثبت آن، خواهد بود.
بسته به نوع دوربین IP یا AHD که دارید، شرایط نصب میکروفون متفاوت خواهد بود.
ابتدا به مراحل نصب میکروفن در دوربین مداربسته AHD می پردازیم. توجه داشته باشید که باید مراحل را به ترتیب زیر به درستی انجام دهید تا نتایج آن چیزی باشد که انتظار دارید.


لوازم جانبی مورد نیاز برای نصب میکروفون در دوربین فیلمبرداری AHD


• کابل BNC (دو کابل BNC مورد نیاز است)
• اتصال BNC به AV (یک عدد رابط نیاز است)
• میکروفون
• دوربین AHD
• دستگاه DVR با ورودی صدا
• آداپتورهای 12 ولت (دو تکه)


مراحل نصب میکروفن در دوربین مداربسته


1. قبل از هر کاری، دوربین مداربسته و میکروفون را همزمان به برق وصل کنید.
2.اکنون باید دوربین را از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل کنید. مطمئن شوید که کل کابل سالم است و به درستی وصل شده است.3.ما یک کابل کواکسیال دیگر داریم. از این کابل برای اتصال میکروفون به دستگاه BNC استفاده کنید. برای اتصال به دستگاه DVR، کانکتور BNC باید به AV تبدیل شود. (زیرا ورودی صدا در دستگاه DVR از نوع رابط AV است.)
4. در دستگاه DVR به قسمت تنظیمات رفته و وارد قسمت منوی اصلی شوید.
5. در قسمت Main Menu به قسمت System رفته و روی گزینه Encoding کلیک کنید.
6. در بخش Encode که وارد می‌شوید، گزینه‌های Channel، Compression، Resolution، Frame Rate، Bit Rate Type، Quality، Bit Rate، Video/Audio و … قرار دارد. بخش گزینه را انتخاب کنید و فرمت صوتی و تصویری را برای ضبط تأیید کنید.


شرایط و مراحل نصب میکروفن در دوربین مداربسته IP بسیار راحت تر و سریعتر از نصب میکروفون در مدل دوربین مداربسته AHD است. می‌توانید برای نحوه نصب میکروفن در دوربین مداربسته و انتخاب بهترین میکروفن برای دوربین مداربسته از یک نصاب دوربین کمک بگیرید، زیرا آنها تجربه بسیار زیادی در این حوزه دارند.

با استفاده از تجهبزات رادیس امکان دسترسی به بهترین تجهیزات و متخصصان در این زمینه فراهم آمده است. در بازار سیستم های نظارت تصویری و تجهیزات شبکه که فروشنده‌های بسیاری در آن وجود دارند اعتماد کردن کار دشواری است.


جهت  ادامه مطالب به وبسایت رادیس مراجعه کنید.

https://radis-co.com/installing-the-microphone-in-the-cctv-camera/




:: برچسب‌ها: نصب میکروفن ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: